[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Настроювання zBot
  • Добавил: tmFlin

    У процесі бета тестування багато гравців виявили бажання настроювати ботів самостійно. VALVe, при допомозі Turtle Rock Studios, вирішила піти гравцям на зустріч і включила в ботів файл BotProfile.db, що описує ботів та іх персонілії у формі, доступною для редагування.

    Для настроювання ботів буде потрібно всього лише один файл — BotProfile.db, який знаходиться в папці cstrike.
    На всякий випадок зробіть резервну копію цього файлу, щоб у разі чого можна було його відновити.
    Відкрийте файл ...\cstrike\BotProfile.db будь-яким текстовим редактором.

    Установки піддаються наступні параметри ботів (всі значення задаються тільки латинськими літерами):

    Name (Ім’я)
    Значення: Якщо ім'я містить пробіли, воно повинно бути взяте в лапки (Наприклад: "BOT MAHb9K")
    Опис: Ім’я бота.

    Skill (Майстерність/Уміння)
    Значення: від 0 до 100
    Опис: Визначає базові навички бота. Боти з низьким рівнем майстерності погано стріляють і рідко дивляться по сторонам, тоді як боти з високим умінням чудово ціляться, перевіряють кути, вміють використовувати ніж, щоб швидше бігти, переключатися на пістолет коли кінчаються патрони і т.п.

    Aggression (Агресія)
    Значення: від 0 до 100
    Опис: Визначає наскільки агресивно діє бот. Боти з високим значенням агресії звертають менше уваги на небезпеку (наприклад на точки, де раніше померли товариші по команді), вважають за краще рашить (Rush) і рідко відступають.

    ReactionTime (Час реакції)
    Значення: від 0.2 до 0.5 секунд
    Опис: Визначає час реакції бота. Час реакції — це затримка між тим, як бот змітив візуальну або звукову подію і тим, як він починає на неї реагувати. Служить для забезпечення "людиноподібності".

    AttackDelay (Затримка атаки)
    Значення: Кількість секунд, через яке бот почне стріляти побачивши ціль.
    Опис: Після того, як бот побачив ворога має пройти якийсь час перш ніж він стане стріляти. Даний атрибут застосовується в основному в легких ботах, щоб дати час новачкам зреагувати і прицілитися.

    Teamwork (Командна гра)
    Значення: від 0 до 100
    Опис: Визначає наскільки бот орієнтований на командні дії. Боти з високим показником командної гри слухають радіо і зазвичай тримаються разом з товаришами. Боти з низьким показником вважають за краще діяти самостійно.

    WeaponPreference (Перевага зброї)
    Значення: none (немає) або алиас закупівлі (наприклад m4a1)
    Опис: Визначає улюблену зброя бота. У бота може бути кілька значення улюбленого зброї, що визначають їх пріоритет у виборі при покупці або при підбиранні із землі.

    Difficulty (Рівень складності)
    Значення: EASY (легкий) | NORMAL (нормальний) | HARD (важкий) | EXPERT (експерт)
    Опис: Визначає рівні складності, в яких може застосовуватися бот. Рівень складності може бути комбінованим (наприклад NORMAL + HARD)

    VoicePitch (Тон голосу)
    Значення: від 85 до 120 (100 - стандартний)
    Опис: Визначає тон голосу бота в радіо-переговорах. Більш низькі значення означають більш низький голос.

    Skin (Скин)
    Значення: від 0 до 4
    Опис: Визначає вибір скіна для бота в грі. Значення від 1 до 4 визначають скін, як він показаний в меню вибору гравця. Значення 0 - випадковий вибір.

    Використовуючи дані параметри можливо створити безліч різних комбінацій можливостей ботів. Для задання параметрів ботів використовується конструкція "Default":

    Default
    Skill = 50
    Aggression = 50
    ReactionTime = 0.3
    AttackDelay = 0
    Teamwork = 75
    WeaponPreference = none
    Cost = 0
    Difficulty = NORMAL
    VoicePitch = 100
    Skin = 0
    End

    Продумано також система шаблонів. Для опису шаблону використовується конструкція "Template":

    Template Rifle
    // приклад шаблону "Rifle" задає переваги зброї
    WeaponPreference = ak47
    WeaponPreference = famas
    WeaponPreference = galil
    WeaponPreference = mp5
    End

    Template Expert
    // приклад шаблону "Expert" задає параметри бота
    Skill = 90
    Aggression = 90
    ReactionTime = 0.2
    Cost = 4
    Difficulty = EXPERT
    VoicePitch = 88
    End

    Ну і тепер можна задати параметри конкретного бота з унікальним ім'ям:

    Easy Yogi
    // простенький бот "Yogi" з трохи зменшеною
    // чутливістю
    VoicePitch = 99
    End

    Normal+Rifle Adam
    // нормальний бот "Adam" вважає за краще рушниці
    // з поліпшеною чутністю
    Skin = 1
    VoicePitch = 105
    Enter


  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Категории раздела
Мини-чат

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 44


Статистика
Корзина
Календарь
Архив записей
div class=