Команди для налаштування виду гри:
drawradar - включає радар
hideradar - вимикає радар
force_centerview - змушує гравця дивитися прямо вперед
graphheight 64 - встановлює ширину графи
graphhigh 512 - встановлює макісмальное значення, яке показує графа
graphmedian 128 - встановлює середнє значення графи
hud_centerid 1 - показує ім'я гравця в центрі (1) або внизу (0)
hud_fastswitch 1 - швидке (1) або повільне перемикання зброї (тобто чи треба натискати стрілянину, щоб перемкнути гармату)
hud_saytext_time - 15 встановлює час секунд, протягом яких мессага залишаються на екрані
net_graph 1 - показує FPS і деякі інші параметри, при значенні "3" показує
інформацію без графи, тим самим "зберігаючи" FPS r_decals 250 - максимальна кількість декалей, які видно на карті
r_drawviewmodel 0 - показує (1) або не показує (0) модельку зброї
r_netgraph 0 - показує інформацію про з'єднання (1) або інформацію про посилку мережевих пакетів (2)
scr_centertime 2 - встановлює як довго повідомлення сервера залишаються на екрані
scr_conspeed 600 - швидкість випадання консолькі
scr_printspeed 7 - швидкість друку повідомлень на екрані
topcolor 30 - встановлює "верхній" колір для модельки гравця
toggleconsole - консоль з'являється і закривається при повторенні команди
Графічні команди
gamma - Гамма
lightgamma - Гамма освітлення
brightness - Яскравість
gl_polyoffset - Змішання декалей відносно поверхні
gl_texturemode - Якість текстур
gl_max_size - Обмеження маскімального розміру текстури, чим менше значення, тим розмиті текстури
gl_picmip - Деталізація текстур 0-3
gl_playermip - Деталізація моделей гравців
gl_ztrick - Для карт 3DFx потрібно поставити 1 для прискорення
gl_alphamin - видимість прозорих текстур
gl_monolights - При значенні 1 карта стає світлою скрізь
violence_ablood - Показувати чи кров, м'ясо тощо
violence_agibs - Показувати чи кров, м'ясо і т.д.
violence_hblood - Показувати чи кров, м'ясо і т.д.
violence_hgibs - Показувати чи кров, м'ясо і т.д.
r_drawentities - При значенні 0 не видно об'єктів (ентітей), в тому числі і гравців
r_drawviewmodel - При значенні 0 не віжн модельки зброї
r_dynamic - Динамічне освітлення
r_shadows - Тіні предметів
r_mmx - Для включення підтримки ММХ
r_decals - Число декалей у грі
fastsprites - Якість диму
max_shells - Число одночасно видимих гільз
max_smokepuffs - Число одночасно видимих димків від куль Команди для програвання демок і т.д.
appenddemo - записує демку і додає її в початок demo.dem
listdemo - показує інформацію про демці
playdemo - програє демку на нормальній швидкості
playvol 9 - гучність звуку при програванні демки
record - записує демку
setdemoinfo info - додає інформацію про демці, наприклад, назву
startdemos - demo1, demo2, ..., demon починає програвати демки в послідовності їх вказівки як параметри, коли закінчується остання, починає програвати все демки наново
stop - зупиняє записування демки
stopdemo - припиняє програвати демку
swapdemo - міняє позиції сегментів у демці
timedemo - програє демку з максимальним fps і показує середній fps 