[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Консольні команди для zBot
  • Добавил: tmFlin

    bot_add — додати бота (бот піде за команду, вказану параметром bot_join_team)
    bot_add_t — за T
    bot_add_ct — за CT

    bot_kill name|all — вбити бота по імені або всіх одразу (all)

    bot_kick name|all — видалити бота по імені або всіх одразу (all)

    bot_difficulty 0-3 — майстерність бота (3 — самий сильний, діє на новододаних ботів, вже граючі боти будуть мати старий рівень майстерності)

    bot_quota число — мінімальна кількість ботів (якщо ви видалите бота, то новий бот автоматично додасться; значення 0 відключить цей параметр)

    bot_prefix имя — данне ім’я (а точніше префікс) буде добавлено до імені кожного новододаного бота.

    bot_join_team ct|t|any — встановлює, до якої команди будуть приєднуватися боти (CT; T, до обох)

    bot_join_after_player 0|1 — боти приєднуються тільки, коли хочя б один «живий» гравець е на сервері (0 — боти приєднуються, навіть якщо людей немає на сервері)

    bot_allow_pistols 0|1 — ботам дозволено використовувати/купляти пістолети
    bot_allow_shotguns 0|1 — дробовики
    bot_allow_sub_machine_guns 0|1 — пістолети-кулемети
    bot_allow_rifles 0|1 — гвинтівки, крім снайперок
    bot_allow_machine_guns 0|1 — M249
    bot_allow_grenades 0|1 — гранати
    bot_allow_snipers 0|1 — снайперки
    bot_allow_shield 0|1 — щит

    bot_allow_rogues 0|1 — здурілі боти (якщо 1 — боти бігають, нікого не слухають та палять у все, що рухається.

    Зміна навігації ZBot:

    Нижченаведені команди призначені для ручної правки доріг ботів (Nav-даніх).Рекомендується забіндіть ці команди на які-небудь клавіші для зручності використання.

    ЗАСТЕРЕЖЕННЯ: операції «відміна» (undo) немає, тому почастіше зберігайтеся.

    bot_nav_mark
    Позначає вибрану nav-область для подальших операцій.

    bot_nav_delete
    Видаляє вибрану nav-область.

    bot_nav_split
    Розділяє вибрану nav-область на 2 області по БІЛІЙ лінії.

    bot_nav_merge
    Об'єднує поточну вибрану nav-область з попередньою поміченою. Об'єднання станеться лише в тому випадку, якщо розміри обох nav-областей збігаються по лінії об'єднання.

    bot_nav_connect
    Створює однонаправлений зв'язок від поточної поміченої nav-області до поточної вибраної nav-області. Це говорить ботам, що вони можуть бігати ВІД виділеної області до вибраної. В більшості випадків, необхідно сполучати області в обох напрямах. Виключення: області, коли бот повинен зістрибнути кудись вниз (назад йому вже не попасти).

    bot_nav_disconnect
    Видаляє всі зв'язки від поточної поміченої області до поточної вибраної області.

    bot_nav_begin_area
    bot_nav_end_area
    Ці дві команди створюють нові області: bot_nav_begin_area позначає один кут області,
    а bot_nav_end_area — протилежний і власне, створює область. Для відміни операції напишіть команду bot_nav_begin_area знову.

    bot_nav_splice
    Створює нову nav-область між поточною поміченою областю і поточною вибраною областю і сполучає нову область двостороннім зв'язком.
    Дана команда особливо корисна в похилих областях.

    bot_nav_crouch
    Позначає область як «crouch», тобто змушує ботів повзти (йти наприсідки) в цій області.

    bot_nav_jump
    Позначає область як «jump», тобто заставляє ботів стрибати в цій області.

    bot_nav_analyze
    Аналізує nav-дані і визначає на карті доступні (досяжні) області. Операція може зайняти декілька хвилин залежно від розмірів і складності будови карти.
    УТОЧНЕННЯ: Дана команда вимагає, щоб на карті було хоч би 1 бот. Рекомендується поступати таким чином: збережетеся, додайте бота і швиденько введіть цю команду: bot_analyze.

    bot_nav_save
    Зберігає навігацію у файлі *.NAV у директорію «cstrike/maps» під ім'ям карти.

    bot_nav_load
    Завантажує nav-дані з файлу, очистивши поточні дані.

    Редагування навігації:

    bot_nav_edit 0|1
    Значення 1 — дозволяє редагувати навігацію вручну.

    bot_nav_zdraw значення висоти
    Встановлює висоту навігаційних елементів над землею в режимі редагування. Якщо рельєф карти досить сильно міняється (підйоми, спуски), то буде корисно збільшити цей параметр до 10 або 15. За умовчанням: 4.

    bot_quicksave 0|1
    При значення 1 операцію аналізу карти буде пропущено. Але пам'ятаєте, що без аналізу, боти не зможуть правильно дивитися.

    Відладка:

    bot_walk 0|1
    Боти не можуть бігати (лише ходять).

    bot_stop 0|1
    Боти взагалі не рухаються.

    bot_show_nav 0|1
    При значенні 1 навігацію буде показано біля бота.

    bot_show_danger 0|1
    При значенні 1 «небезпеку» буде показано для кожної nav-області у вигляді вертикальної смужки. СИНЯ смуга показує небезпеку для CS, а червона — для T.

    bot_traceview "значення"
    Використовується для внутрішньої відладки навігації ботів.

    bot_debug "значення"
    Використовується для внутрішньої відладки поведінки ботів.

    Різне:

    bot_about
    Показує номер версії ботів і інформацію про автора.

    bot_goto_mark
    Заставляє 1 бота йти до центру поточної поміченої області. Це корисно при тестуванні «прохідності» деяких місць.


  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Категории раздела
Мини-чат

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 44


Статистика
Корзина
Календарь
Архив записей
div class=